TIME FOR A CHANGE

Mitt hår har sett nästan exakt likadant ut i flera år. Samma frissyr, perioder då det varit tripplat, mer rakt, mindre rakt osv. men det har ändå sett likadant ut. Färgen har också varierat lite men nu känner jag för att klippa av mig håret. Inte kortkort men en bra bit, mer än bara topparna. Får se om jag gör det själv imorgon... är bara så trött på ''långt'' hår och om det inte blir bra så växer det ju förhoppningsvis ut under sommarlovet. Ja vi får helt enkelt se vilket humör jag är på imorgon, hihi.
Skulle kanske behöva en liten åsikt? Good or not good?
Jag och Ebba tidigare ikväll.

Kommentarer
Postat av: jossan

Våga! :D

2011-07-13 @ 02:02:30
URL: http://jjossansvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0