Tre bokstäver. Ett ord. Hej.

Heeeej på er. Fixade ihop en ny blogg istället för den gamla. Ny tid i livet betydde även en ny blogg (tydligen). Är dock lite dålig på att presentera mig själv i ord men jag tänkte försöka och även slänga upp några bilder.
Isabella heter jag men de flesta kallar mig Issa alternativt Bella. Jag är en snart 16-årig tjej som bor i Norrköping med min mamma (pappa med ibland, han bor lite utanför). Jag spelar tennis och har gjort det i tre år. Jag älskar skolan, eller ja min skola. Eller ja, min förra skola. I höst blir det gymnasiet för min del och Ekonomiprogrammet står på schemat. Känns helrätt och bra, precis som den här bloggen.
Lite annan konstig info...
• Jag har varit i ca 15 länder
• Jag har ca 20 kusiner
• Min pappa kommer från Montenegro
• Just nu lyssnar jag på Veronica Maggio
Hmm, ja ni får nog veta mer om mig med tiden men känner att jag vill ha det lite öppet nu i början så det var all info ni fick om mig, och så bilder såklart...
Min absoluta favoritbild som är tagen i Montenegro för över tio år sedan. Jag och pappa på bild.
Tennis som har kommit att betyda så himla mycket för mig, nästan som terapi är det.
En fin bild från årets midsommarfirande.
Jag och mina fina vänner på avslutningen. Jag är fjärde personen från vänster.
Och här är jag lite närmre.
En gammal webcam bild på mig.
Jag och min älskade mamma för många år sedan.

Kommentarer
Postat av: little me

Älskar första o sista bilden så fiiina:)

Alla bilder på dig ee jo fina ofc:)

Trevligt men en ny blogg.

SV:Japp, det ska ja:)

2011-07-09 @ 14:19:15
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0